Menu
BLOG

HOLA!…din Buenos Aires

Dupa emotiile plecarii din Bucuresti catre Frankfurt cu aproape o ora intarziere, dupa o imbarcare pe aeroportul din Germania ce a durat aproape 2 ore (!!) si dupa 14 ore de zbor continuu, am ajuns – in sfarsit! – la Buenos Aires.

Drumul a fost perfect, am reusit (in premiera) sa dorm mai mult de jumatate din durata lui, desi confortul aeronavei Lufthansa nu s-a comparat nici pe departe cu conditiile A380 Emirates cu care am zburat intre Dubai si Sydney asta vara.

Impresii ‘la cald’ (si la propriu si la figurat) din Buenos Aires: 33 de grade (plus), un oras SUPERB in momentul in care ai ajuns in centru (aeroportul este in afara orasului si pe drum nu am vazut decat blocuri ca cele din Bucuresti :)).

Multa verdeata, palmieri, tei infloriti (un miros care imi aminteste de cel din parcurile din Bucuresti, in luna iunie), flori, atmosfera de vara, lume linistita in ciuda traficului destul de aglomerat, multe bulevarde largi (unele enorme, cu cate 10-20 de benzi), sensuri unice, plin te taxiuri (am vazut si un Logan!!) si autobuze…

Am ajuns la hotel pe la ora locala 11 dimineata (aici suntem cu 5 ore in urma Romaniei) si am iesit in graba la plimbare, pentru ca nu am la dispozitie decat jumatate de zi pentru a vizita orasul (maine dimineata plec catre Santiago de Chile) si sunt o gramada de lucruri de vazut. In primele ore am reusit sa ajung la Recoleta, unde este inmormantata Evita Peron (stiti voi, cea care o imita pe Madonna :)), Obeliscul, bulevardul 9 iulie (care cred ca este cel mai larg din lume), teatrul Colon (unde am prins si o manisfestatie) si cladirea guvernului . Am mai vazut si vreo cativa zeci de elevi vopsiti pe fata si pe haine in toate culorile, care sarbatoreau absolvirea (mda, m-am mirat si eu ca termina in decembrie…). Un sentiment straniu e dat de decoratiunile de Craciun pe care le vezi pe strada si in magazine, in timp ce temperatura nu scade sub 30 C :).

Acum sunt la hotel, unde am facut un scurt popas pentru a face un dus (m-a omorat caldura asta!!) si a va scrie cateva cuvinte.

Dupa-amiaza o sa mai vizitez cartierulĀ  La Boca, unde sunt faimoasele casute colorate (Caminito) si zona Puerto Madero, unde am inteles ca se gasesc o multime de terase dragute, pe ‘faleza’. Imi doresc de asemenea sa vad si o prestatie de tango live, am inteles ca sunt show-uri publice, intr-o piata…

Cu mii de regrete, va trebui sa ma retrag la nani la o ora decenta, pentru ca peste 2 zile ma asteapta un maraton, pe o caldura infernala… šŸ™‚

Hasta la vista!

Andrei ‘El Rojo’

Share: Scrie un comentariu
Articole similare:

Lasa-ti email-ul pentru a-ti trimite noutati